مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-30اجتماعي

آغاز احداث مسیر و ساماندهی حاشیه رودخانه فرحزاد


شهردار منطقه 2تهران از آغاز عملیات اجرایی احداث مسیر و ساماندهی حاشیه رودخانه فرحزاد با هدف ارتقای زیست شهری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: به دنبال مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی آسیب های اجتماعی ،طرح ساماندهی رود دره فرحزاد به عنوان یکی از نقاط پایلوت شهر تهران از 5 ماه گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه  این طرح با هماهنگی دستگاه های متولی و شهرداری مناطق 5 و 2  در چند مرحله پیش بینی و درحال اجرا است گفت: بر همین اساس سه مسئله جمع آوری معتادان متجاهر، حذف پلاک های قرمز که به مسئله اعتیاد در دره دامن می زند و اجرای ریشه ای طرح ساماندهی رود دره برای حذف زمینه بازگشت معتادان، در دستور کار قرار گرفت.

صالحی گفت: جمع آوری مراکز دفع زباله و پسماندهای شهری و همچنین پاکسازی بیش از 80 تن ضایعات  و نخاله های دره که چندین سال در این دره رها شده بود را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد.

شهردار منطقه 2 با اشاره به حذف 18 پلاک قرمز گفت: پس از پاکسازی، عملیات اجرایی احداث مسیر و ساماندهی حاشیه رودخانه با هدف ارتقای زیست شهری  و امکان حضور نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شهرداری آغاز شده است که در این طرح مسیری به طول دو هزار و 100متر احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث مسیر و ساماندهی حاشیه رودخانه فرحزاد

آغاز احداث مسیر و ساماندهی حاشیه رودخانه فرحزاد