مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-30سياسي

دستور رییس جمهور به وزیر کشور برای کنترل تردد افراد از مرزها


رییس جمهور وزارت کشور را مکلف کرد:نسبت به کنترل تردد افراد از مرزها و به خصوص مرزهای شرقی کشور نهایت دقت و نظارت را به عمل بیاورند تا از ورود افراد مبتلا به کرونا یا مشکوک به آن جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: شرایط مساعد ایجاد شده در اثر واکسیناسیون عمومی، این امکان را فراهم کرد که راهپیمایی روز قدس امسال با شور و عظمت زیادی نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

وی همچنین با قدردانی از حضور شکوهمند مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس، افزود: ارزیابی ها حکایت از این دارند که با بهبود وضعیت شیوع کرونا در کشور و کاهش قابل توجه شاخص های مربوط به ابتلاء این بیماری، امسال هم آمار شرکت کنندگان در مراسم شب های قدر و هم جمعیت راهپیمایان روز قدس افزایش داشته است.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی همچنان ضروری و لازم است، اظهار داشت: بهبود شرایط بهداشتی نباید باعث شود رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برابر شیوع کرونا کاهش یابد.

رعایت این دستورالعمل ها در مدارس، وسایل حمل ونقل عمومی، مراکز خرید و نیز در مراسم و مناسبات دینی و ملی و هر محل تجمع دیگری کاملاً ضرورت دارد.

رییسی مسئولان مربوطه به ویژه در وزارت کشور را مکلف کرد که نسبت به کنترل تردد افراد از مرزها و به خصوص مرزهای شرقی کشور نهایت دقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به وزیر کشور برای کنترل تردد افراد از مرزها

دستور رییس جمهور به وزیر کشور برای کنترل تردد افراد از مرزها