مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-30سياسي

نماینده پارلمان انگلیس: شاید اشتباهی فیلم مستهجن دیده باشم


«نیل پریش» رییس یک کمیته پارلمانی انگلیس ادعا کرد که تصادفا در جلسه پارلمان، فیلم مستهجن دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال جنجالی شدن واکنش ها به اتهام زنی علیه یک نماینده حزب حاکم محافظه کار انگلیس درباره دیدن فیلم مستهجن در جلسه پارلمان، این قانونگذار ارشد درباره این موضوع اظهارنظری جنجالی کرده است.

منابع رسانه ‎ای در انگلیس خبر دادند، نیل پریش رییس کمیته منتخب محیط زیست، غذا و امور روستایی مجلس عوام انگلیس در مصاحبه با شبکه بی بی سی این کشور درباره اتهام زنی های اخیر به وی در خصوص دیدن فیلم مستهجن در جلسه پارلمان حرف زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی ، در حالی که تحقیقات درباره اتهام وارد شده به این نماینده عضو حزب محافظه کار انگلیس در حال انجام است، نیل پریش ادعا کرده که شاید به صورت تصادفی حین جلسه پارلمان از گوشی همراه تلفنش یک فیلم مستهجن را باز کرده باشد.

حداقل دو نماینده زن پارلمان انگلیس طی روزهای اخیر نیل پریش را به دیدن فیلم مستهجن حین برگزاری جلسات پارلمان این کشور متهم کردند و به دنبال جنجال ها در این باره، تحقیق درباره این اتهام آغاز شد.

بعد از رسانه ای شدن این اتهام، درخواست ها برای استعفای نیل پریش از پارلمان و همچنین کنار رفتن او از ریاست کمیته منتخب محیط زیست، غذا و امور روستایی مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان انگلیس: شاید اشتباهی فیلم مستهجن دیده باشم

نماینده پارلمان انگلیس: شاید اشتباهی فیلم مستهجن دیده باشم