مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-30سياسي

کارفرمایان به دغدغه های روحی کارگران توجه کنند


کارفرمایان علاوه بر توجه به دغدغه مالی کارگران به دغدغه های روحی آنها نیز توجه کنند تا رابطه کارگر و کارفرما تبدیل به یک رابطه صمیمی شود.

- ، حجت الاسلام یونس کیانی ظهر امروز شنبه در دیدار با جمعی از تشکل های کارفرمایی و کارگری شهرستان شبستر افزود: رسیدگی به امور کارگران، برنامه ریزی برای رفع مشکلات و هدایت نیروی کار می تواند در تولید و اقتصاد اثرگذار باشد.

امام جمعه شبستر ضمن تاکید بر داشتن ایمان و باور در بین قشر کارگر گفت: فراهم کردن زمینه های رشد و ترقی کشور و در نتیجه تربیت نیروی کار همراه با علم و تجربه می تواند کشور را به نقطه خود کفایی در زمینه های مختلف سوق دهد.

لذا کارگران باید به این باور داشته باشند که کار آنان گرچه برای دریافت دستمزد می باشد ولی کار آنان در اصل کمک به اقتصاد داخلی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین منطق و عقلانیت است تاکید کرد: یکی از اساسی ترین بنیان های اجتماعی و اقتصادی یک جامعه، کارگران آن جامعه هستند.

چراکه کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی کرده، و این یک اصل مهم در راه پیشرفت یک کشور است.

در واقع در هر کاری باید توجه داشت کسانی که با رعایت موازین و اصول دینی و اسلامی، برای امرار معاش و اداره زندگی خود کارمی کنند، و از دنیاپرستی و ثروت اندوزی اجتناب می کنند، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان به دغدغه های روحی کارگران توجه کنند

کارفرمایان به دغدغه های روحی کارگران توجه کنند