مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-30ورزشي

امیدوارم به بازی های آسیایی اعزام شوم


بانوی ملی پوش اصفهانی بدمینتون گفت: امیدوارم در بین نفرات اعزامی به مسابقات بازی های آسیایی باشم و بتوانیم نتیجه خوبی نیز کسب کنم.

- یگانه کرمانی، ملی پوش اصفهانی بدمینتون امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: از 9 سالگی به صورت حرفه ای بدمینتون را آغاز کردم و 9 سال است عضو تیم ملی بدمینتون هستم.

وی ادامه داد: مقام قهرمانی رنکینگ های کشوری را در سطح نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و مقام سوم بازی های بین المللی جوانان را دارم، همچنین در مسابقات بین المللی ترکیه، بلغارستان و دهه فجر شرکت کرده ام.

    کرمانی تصریح کرد: نفر دوم بازی های انتخابی مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا شدم اما چون سهمیه ایران فقط یک نفر بود به مسابقات اعزام نشدم.

ملی پوش اصفهانی بدمینتون در مورد شانس حضور در بازی های آسیایی 2022 بیان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی 16 نفر برتر ایران حضور داشتند که در بازی های دوره ای 4 نفر برتر انتخاب شدند و من هم در بین نفرات برتر بودم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی برای رشته بدمینتون سطح بسیار بالایی دارد و به خوبی المپیک است زیرا آسیای شرقی مهد بدمینتون است و بهترین ها در بازی های آسیایی حضور دارند؛ امیدوارم در بین نفرات اعزامی به این مسابقات باشم و بتوانیم نتیجه خوبی نیز کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم به بازی های آسیایی اعزام شوم

امیدوارم به بازی های آسیایی اعزام شوم