مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-30اقتصادي

پاسخ 8 سوال چالشی از طرح پالایشگاه الفروقلس تا توسعه LPG و CNG


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: بسته طراحی بنیادی و طراحی جزییات طرح پالایشگاه الفروقلس به اتمام رسیده و اجرای فرآیند مناقصه در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سه شنبه هفته گذشته تفاهم نامه تامین مالی احداث انبارگاه شهید نادر مهدوی با حضور وزیر نفت بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و بانک ملی ایران امضا شد.

در حاشیه نشست خبری فرصتی فراهم شد که با جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره آخرین برنامه های این شرکت گفتگویی داشته باشیم.

به دلیل محدودیت وقت این گفتگو به صورت پرسش و پاسخ کوتاه انجام شده است.

مشروح این مصاحبه به شرح زیر است:   *تعمیرات اساسی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به زودی آغاز می شود فارس: شرکت ملی پالایش و پخش چه برنامه ای برای تعمیرات اساسی پالایشگاه ها به خصوص پالایشگاه ستاره خلیج فارس دارد؟ سالاری: ما برای همه پالایشگاه های کشور برنامه تعمیرات اساسی را پیش بینی کرده ایم از جمله پالایشگاه ستاره خلیج فارس که به زودی آغاز می شود.

 تعمیرات اساسی پالایشگاه ها به صورت دوره ای انجام می شود و طبق روال پیش می رود.

اگر یک زمانی این دوره جابه جا می شود به دلیل نرسیدن قطعات و برخی ملاحظات مربوط به برنامه تولید نفت خام است که البته در موارد خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ 8 سوال چالشی از طرح پالایشگاه الفروقلس تا توسعه LPG و CNG

پاسخ 8 سوال چالشی از طرح پالایشگاه الفروقلس تا توسعه LPG و CNG