مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-30اجتماعي

از تولید لوازم تحریر ایرانی حمایت می کنیم


باید تلاش کنیم با حمایت از تولیدات داخلی در حوزه لوازم التحریر، تاثیرات فرهنگی کالاهای غربی بر روی کودکان را خنثی نماییم.

- یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دیدار با فعالان تولید نوشت افزار ایرانی، افزود: بر کسی پوشیده نیست که تصاویر و نمادهای گوناگون بر روی لوازم التحریر اثرات فرهنگی-تربیتی فراوانی در ذهن دانش آموزان دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می دهم با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با مشارکت مجموعه های تولید کننده لوازم التحریر داخلی، مانند: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خیرین، گروه های مردمی و جهادی و سایر نهادهای حاکمیتی و با کمک گرفتن از بستر شبکه دانش آموزی شاد، نیازمندی های دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم و کم برخوردار را شناسایی و با مشارکت و حمایت مردم، خیرین و دستگاه های مرتبط، بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار را به این دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل اهدا نماییم.

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از تلاش ها و خلاقیت های مجموعه تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی، گفت: از طراحی و اجرای یک نشان اعتماد ساز بر روی لوازم التحریر استقبال می کنیم تا ضمن حمایت از کالاهای تولید داخل، دانش آموزان و خانواده ها را از کیفیت لوازم التحریر مطلع نماییم و همه بدانند که تولیدات با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید لوازم تحریر ایرانی حمایت می کنیم

از تولید لوازم تحریر ایرانی حمایت می کنیم