مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-30بين الملل

پیکر صهیونیست ها را به لرزه درمی آوریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با انتشار یک پست توییتری نوشت: - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء اعلام کرد: تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود، پیکر صهیونیست ها را به لرزه خواهیم افکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با انتشار یک پست توییتری نوشت: امام راحل، خمینیِ مجاهد (ره) روز قدس را انتخاب کرد تا در فکر مجاهدان و مبارزان در غرب و شرق زمین نهادینه شود.

شیخ اکرم الکعبی قدس اشغالی را مسأله اول آزادگان جهان دانست و ادامه داد: هدف والای آنان، رهایی قدس از چنگال اشغالگران کوردل صهیونیست است که سردمدار این اشغالگری، استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس هستند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود، پیکر صهیونیست ها را به لرزه خواهیم افکند.

دبیرکل جنبش نجباء در پایان تصریح کرد: همانگونه که سیدحسن نصرالله (حفظه الله) گفت، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر صهیونیست ها را به لرزه درمی آوریم

پیکر صهیونیست ها را به لرزه درمی آوریم