مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-30بين الملل

شیخ «اکرم الکعبی»: پیکر صهیونیست ها را به لرزه درخواهیم آورد


دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد: تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود، پیکر صهیونیستها را به لرزه خواهیم افکند.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با انتشار یک پست توییتری نوشت: امام راحل، خمینیِ مجاهد (ره) روز قدس را انتخاب کرد تا در فکر مجاهدان و مبارزان در غرب و شرق زمین نهادینه شود.

شیخ اکرم الکعبی قدس اشغالی را مسأله اول آزادگان جهان دانست و ادامه داد: هدف والای آنان، رهایی قدس از چنگال اشغالگران کوردل صهیونیست است که سردمدار این اشغالگری، استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس هستند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود، پیکر صهیونیست ها را به لرزه خواهیم افکند.

دبیرکل جنبش نجباء در پایان تصریح کرد: همانگونه که سیدحسن نصرالله (حفظه الله) گفت، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.

روز گذشته نیز خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت مجازی در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در یمن شرکت و سخنانی را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ «اکرم الکعبی»: پیکر صهیونیست ها را به لرزه درخواهیم آورد

شیخ «اکرم الکعبی»: پیکر صهیونیست ها را به لرزه درخواهیم آورد