مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-29سياسي

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و این یک ضرورت مهم است و همان طور که درس آشنایی با دفاع مقدس را به صورت دو واحد درسی در دانشگاههای وزارت علوم و وزارت بهداشت راه انداختیم امروز باید مکتب شهید سلیمانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد از ظهر امروز در جمع پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سلام گرم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) را محضر همه مردم شریف استان مرکزی و خصوصا خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران ابلاغ می کنم.

وی افزود: ما پیشکسوتان دفاع مقدس با خدا، امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و شهدا عهد و پیمان بستیم که در اندیشه و تفکر، رفتار و کردار، مردم داری و مردم دوستی همچون دفاع مقدس باقی بمانیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: باید دوستی و برادری مان را با یکدیگر را حفظ کنیم و اتحاد و وحدتمان را از گذشته بیشتر کنیم و روحیه مردم دوستی و مردم داری مان را تقویت کنیم و در بعد فکری خودمان را از انحرافات حفظ کنیم.

صفوی با بیان اینکه نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در حوزه پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت بود، گفت: زحمات و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان در حوزه پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم