مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-29سياسي

نسخه مدیریتی کشور غلط است/آرمان قدس راهبرد اصلی جهان اسلام


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه نسخه مدیریتی کشور غلط است، گفت: فسادهای زیاد در نظام بروکراسی اداری کشور نشان دهنده این است که نسخه مدیریتی غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان در مراسم روز قدس کلاچای که از شهدای گمنام تا مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مبحث قدس یکی از مهم ترین مسائل بوده که بشر در سده اخیر با آن درگیر است.

  وی با بیان اینکه بسیاری از انتظامات مدیریتی دنیای امروز در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی اجتماعی، دینی، فرهنگی و معرفتی به دلیل مسئله یهود بهم ریخته است، افزود: پرداختن به مساله یهود و یهودیت از ضروریات بوده که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه خداوند نیز به مبحث یهود در قرآن کریم پرداخته است، تصریح کرد: خدای بزرگ در قرآن به ماهیت افسال یهود پرداخته افسال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و رکن دیگر کمیت کار آن بوده که قومی لجوج، خودخواه، خودبرتربین و حریص به مال دنیا از طریق نا مشروع قاتل بسیاری از پیامبران و انبیاعدم اطاعت پذیری از فرمان خدا و انبیا.

  وی با بیان اینکه ماهیت توام افسال و کمیت کار یهود دامن یک منطقه خاصی را نمی گیرد بلکه یک پایگاهی برای خودش خصوصا در هفت دهه اخیر در فلسطین ایجاد کرده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه مدیریتی کشور غلط است/آرمان قدس راهبرد اصلی جهان اسلام

نسخه مدیریتی کشور غلط است/آرمان قدس راهبرد اصلی جهان اسلام