مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-29سياسي

امت اسلامی نباید فریب توطئه های دشمن را بخورد


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه هوشیاری و وحدت در ملت اسلامی اراده الهی است گفت: امروز امت اسلامی باید بیدار باشد و فریب توطئه های دشمن را نخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی در مراسم راهپیمایی روز قدس در زاهدان اظهارداشت: از مردم سیستان وبلوچستان که با حضور گسترده در ماه مهمانی خدا در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه روز قدس روزی است که باید تمام قوا را بکار گرفته و مسلمانان را از انزوا خارج کنیم تصریح کرد: اولین نیت امام(ره) از تعیین روز قدس ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه روز قدس ندای امت اسلامی است که با وحدت در میدان حضور دارند اظهار داشت: قرآن کریم بارها تاکید کرده که دشمن اصلی ملت های مسلمان یهود است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در تعیین روز قدس امام(ره) می خواست بیداری و هوشیاری با تمسک به خدواند همیشه در میان امت ها باشد گفت: این ملت بیدارست، همه ملت ها بیدارن و برای مقابله با طرح های استکبار جهانی جبهه حق با تمام توان به میدان آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی نباید فریب توطئه های دشمن را بخورد

امت اسلامی نباید فریب توطئه های دشمن را بخورد