مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-29سياسي

موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به این منطقه گفت: موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهاتی قدس در جمع مردم قرچک اظهار داشت: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و خیانت برخی سران کشورهای عربی در سازش با رژیم صهیونیستی چالش جدی را به وجود آورده که مهمترین آن گسترش شهرک سازی هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: اسراییل شجره خبیثه و غده سرطانی است که بدخیم بوده و هست و باید از پیکره جهان اسلام خارج شود و بسیاری از کشورهای اسلامی این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند و رسالت بزرگی بر عهده داریم که با این رژیم مقابله کنیم.

نوش آبادی افزود: راه حل مسئله فلسطین محو رژیم اشغالگر خواهد بود و آنهایی که دنبال سازش می روند بدانند مذاکره بی فایده خواهد بود و این رژیم تاب مقاومت در مقابل جبهه مقاومت را ندارد و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی در 25 سال آینده این رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری اسلامی به شهرستان گفت: رییس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور بعد از ماه مبارک رمضان به دیار پانزده خرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است

موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است