مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-29سياسي

وحدت مهمترین موضوع در جوامع اسلامی است


نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و منطقه بالکان گفت: مجلس و گفت وگوهای چندنفره امانت خدا هستند، اگر کسی بدون اجازه جمع حرفی را بیان کند خائن بوده چرا که از بین برنده امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین اکبر عیدی بیرانوند ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان و در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد، اظهار کرد: به تعبیر قرآن کریم، حواریون بهترین یاران حضرت عیسی(ع) بودند، همچنان که امت حضرت موسی به واسطه این پیامبر بزرگ، از چنگال فرعون رها پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امت پیامبر اکرم(ص) بارها توسط دشمنان تهدید شدند و با استقامت و ایستادگی توانستند بر این ظلم پیروز شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی هرزگوین و بالکان با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص ملت ایران، گفت: امام خمینی(ره) امت ایران را برتر از امت های انبیا معرفی کردند و این فرموده به استناد آیات قرآن، روایات و جریان های تاریخی است.

حجت الاسلام عیدی بیرانوند بیان داشت: امروز روز مبارزه جهان اسلام با یک مجموعه جنایتکار و کودک کش است، کسانی در زمان داوود و عیسی علیه السلام مورد لعنت خدا و انبیا بودند، به این دلیل که به تعبیر قرآن کریم، انسان های عصیان گر و اهل گناه و رعایت نکردن حقوق خدا و حدود بندگان خدا بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مهمترین موضوع در جوامع اسلامی است

وحدت مهمترین موضوع در جوامع اسلامی است