مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-29سياسي

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسراییل را نزدیک کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در جمع راهپیمان روز قدس و نمازگزاران جمعه رفسنجان روز قدس را روز عظمت اسلام نامید و اظهار کرد: انتقام امت حزب الله از رژیم کودک کش، جنایتکار، غاصب و اشغالگر اسراییل در حال گرفتن است.

وی گفت: ابرقدرت ها قبل از انقلاب اسلامی، دنیا را از دین و مذهب ترساندند و سال ها بر سر دین کوباندند و با تخریب دین و نمادهای دینی به جنگ دین رفتند و به قول خودشان توانستند دین را حذف و یا بگویند نیست یا در بایگانی خانه ها و موزه ها بگذارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی عمر رژیم اشغالگر سی ساله شده بود و تمام گفتمان های غیر دینی و غیراسلامی در خصوص آزادی فلطسطین به شکست انجامیده بود، گفتمان غیراسلامی و غیردینی که برخاسته از ملی گرایی بود موجب شد دنیای عرب به افسردگی، واماندگی و درماندگی کشیده شود.

جلالی عنوان کرد: اسراییل در اوج غرور شعار گرفتن از نیل تا فرات سر می داد که در این هنگام نسیم انقلاب اسلامی ایران وزیدن گرفت و در این دنیای پر از ظلم و جنایت انقلاب اسلامی ظهور کرد و در همان روز اول اعلام کرد ما ارتباط مان را با اسراییل قطع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسراییل را نزدیک کرده است

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسراییل را نزدیک کرده است