مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-29سياسي

رژیم صهیونیستی در خانه خود امنیت ندارد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی که مدعی نیل تا فرات هستند، اکنون دور خود دیوار بتنی کشیده اند؛ لذا باید به جای دو نوار آبی رنگ در پرچم خود دو دیوار بتنی بگذارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز مشاهده می کنید که پس از دو سال مردم با عشق به صحنه آمدند و پرچم ملت را برافراشتند، پاسخ امید و آرزوی آمریکا را با شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه ایجاد روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای منطقه در واقع شکست این رژیم است، گفت: این ارتباط آشکار شدن و کنار زدن پرده ها است تا ملت های منطقه تکلیف خود را بدانند.

او با بیان اینکه آفرین بر ملتی که ولی زمانش را شناخت، اظهار داشت: این ملت حسین زمان را به خوبی و نیکی شناخت و پرچمی که با مظلومیت به زمین افتاده بود را بر دوش گرفت تا انتقام خون شهدای کربلا را از ظالمان بگیرد.

سردار نقدی با بیان اینکه این ملت در راه اسلام ناب محمدی همه سختی ها را تحمل کردند، تاکید کرد: این ملت با جانبازی در راه اسلام و تقدیم شهدا، تحمل محاصره ها و تنگناهای اقتصادی، تهاجم فرهنگی را با عظمت درک کردند و دشمن را در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در خانه خود امنیت ندارد

رژیم صهیونیستی در خانه خود امنیت ندارد