مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-29سياسي

آزادی خواهان جهان خواهان آزادی سرزمین ملت مظلوم مردم فلسطین هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مسلمین به دلیل اسلام و آزادیخواهان به دلیل مظلومیت مردم فلسطین خواهان آزادی فلسطین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری دستنایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس متعلق به مسلمانان است یعنی مسئله اول مسلمین آزادسازی قدس است، اظهار کرد:  بنیانی که امام خمینی(ره)  برای ملت ایران و جهان گذاشته هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود، البته  دو سال گذشته به دلیل کرونا شاهد مراسم در فضای مجازی و برگزاری رژه موتوری بودیم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط مساعدی که ایجاد شده شد قطعا روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ ملت ایران و لرستان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استقبال خوب و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس فضایی را برای کشور ترسیم می کند که هم پشتیبانی ملت فلسطین است و هم اینکه مردم فلسطین با وجود همه مقاومت ها احساس تنهایی نکنند.

ستاری دستنایی خاطرنشان کرد: فلسفه آزادی قدس به عنوان اولین قبله مسلمان مورد توجه مسلمین است.

وی با بیان اینکه مسلمین به دلیل اسلام و آزادیخواهان به دلیل مظلومیت مردم فلسطین خواهان آزادی فلسطین هستند، گفت: فلسطین تکیه و پاره تن از اسلام است، و در آینده نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواهان جهان خواهان آزادی سرزمین ملت مظلوم مردم فلسطین هستند

آزادی خواهان جهان خواهان آزادی سرزمین ملت مظلوم مردم فلسطین هستند