مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-04-29سياسي

روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: راهپیمایی روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است.

- ، سردار محمد کرمی روز جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در زاهدان اظهار داشت: روز قدس امسال در استان سیستان و بلوچستان خروش اعتقاد راسخ روزه داران شیعه و سنی در حمایت از قدس و مظلومان فلسطینی بود.

وی ضمن تقدیر از مردم سیستان وبلوچستان که با حضور گسترده در ماه مهمانی خدا در این راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: انتخاب روز قدس انتخابی حکمیانه بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامی است روزی که باید به ابرقدرت ها بفهمانیم که در ممالک اسلامی نمی توانند پیشروی کنند .

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به وعده قرآن در پیروزی مظلومان براستکبار جهانی افزود: قطعاً تلاش رژیم صهیونیستی برای یارگیری در منطقه نتیجه ای در برنخواهد داشت وجوانان هوشیار فلسطینی با پشتیبانی ملت های آزادیخواه دشمن صهیونیستی را به زانو در می آورند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نیت حضرت امام خمینی (ره) از تعیین روز قدس ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی بوده است، گفت: روز قدس ندای وحدت امت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است

روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است