مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-29سياسي

استکبارستیزی هدف اصلی نامگذاری روز قدس است


سردمداران دین مبین اسلام از جمله پیامبران، برای نشر توحید قیام کردند و امام راحل امت هم با تاسی از آنان بر محور توحید و قرآن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، راهپیمایی کنندگان سقزی که حدود 15 هزار نفر بودند با تجمع در میدان قدس با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و فریادهای الله اکبر از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی به عنوان مکان تجمع نهایی حرکت کردند.

یک استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران پایانی مراسم، با بیان اینکه حضرت محمد (ص) فرمودند هیچ قومی به اندازه یهود مرا اذیت نکرد افزود: اسراییل امروز به تعبیر امام راحل به غده سرطانی تبدیل شده و کنار قدس عزیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام سیدمحمد فلسلفی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص هدایت مردم به راه راست، اظهار داشت: راه راست، راه اسلام است و دیگر ادیان چون مسیحیت و یهودیت به انحراف کشیده شده است.

وی عنوان کرد: سردمداران دین مبین اسلام از جمله پیامبران، برای نشر توحید قیام کردند و امام راحل امت هم با تاسی از آنان بر محور توحید و قرآن، استکبارستیزی و عدم سازش با مستکبران حرکت و در با عظمت ترین ماه، روز قدس را نامگذاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی هدف اصلی نامگذاری روز قدس است

استکبارستیزی هدف اصلی نامگذاری روز قدس است