مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-29سياسي

خروش مردم مازندران در دفاع از مظلومان فلسطین در روز قدس


دقایق پیش مردم در سراسر مازندران با حضور پرشور و گسترده برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، راهپیمایی روز قدس را آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، راهپیمایی روز قدس سال 1401 در استان مازندران از دقایق قبل با حضور پرشور همه اقشار مردم دیار علویان در 62 نقطه مازندران آغاز شد.

راهپیمایی امسال برای همه مردم ایران بعد از دو سال راهپیمایی به دلیل شرایط کرونایی به شکل رژه ای و خودرویی برگزار می شد؛ با حضور پرشور مردم با استقبال ویژه ای همراه است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران نیز مانند تمامی شهرهای ایران در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی با طنین فریاد مرگ بر اسراییل در سراسر استان خواهان آزادسازی قدس شریف هستند.

مردم مرکز مازندران با حضور در  میدان شهید قاسمی با فریاد مرگ بر اسراییل راهپیمایی خود را در اعتراض به کشتار غیر انسانی مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده اند و به سمت مصلای امام خمینی (ره) در حال حرکت هستند.

مردم فلسطین دیگر مظلومان بی پناه نیستند چرا که ملت های آزاده در کنار آنها هستند و دیگر از آنان به عنوان مظلومان مقتدر یاد می شود؛ چرا که توانستند نه تنها پیام آزادی قدس شریف را فریاد کنند؛ بلکه الگویی شوند برای همه ملت های آزاده جهان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم مازندران در دفاع از مظلومان فلسطین در روز قدس

خروش مردم مازندران در دفاع از مظلومان فلسطین در روز قدس