مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-04-28سياسي

نفوذ مهم ترین پروژه صهیونیسم برای مبارزه با اسلام است


رییس خانه اندیشه ولایت استان قزوین گفت: نفوذ مهم ترین شیوه برای مبارزه یهودیت و صهیونیسم با اسلام بوده و این نفوذ از همان ابتدا تا به امروز وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله محمدی شب گذشته در نشست یهود شناسی که توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: نبرد اسلام با صهیونیسم و یهودیت برای امروز نیست بلکه از ابتدای اسلام این نبرد وجود داشته است.

وی با بیان اینکه 85 درصد نبردهای پیامبر (ص) با یهودیت بوده است، افزود: عمده تلاش پیامبر (ص) بر سر فتح بیت المقدس بوده است.

رییس خانه اندیشه ولایت استان قزوین ادامه داد: یهودیت از 400 سال قبل از اسلام بر اساس پیش بینی که از تولد حضرت محمد (ص) داشت تمام تلاش خود را برای مبارزه با اسراییل انجام می دهد.

وی اضافه کرد: از همان 400 سال قبل از میلاد پیامبر (ص) یهودیت با هفت مانع سعی می کند مانع تولد فرزندی شود که قرار است اخرین پیامبر باشد و دین جدیدی به نام اسلام را پایه گذاری کند.

حجت الاسلام محمدی ترور را یکی دیگر از ابزارهای یهودیت برای جلوگیری از تولد پیامبر (ص) دانست و عنوان کرد: از 150 سال قبل از میلاد پیامبر (ص) یهودیت سعی می کند اجداد پیامبر (ص) را ترور کند تا مانع تولد او شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ مهم ترین پروژه صهیونیسم برای مبارزه با اسلام است

نفوذ مهم ترین پروژه صهیونیسم برای مبارزه با اسلام است