مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-04-28سياسي

زنده نگه داشتن روز قدس، فریضه ای برای همه مسلمانان است


زنده نگهداشتن روز قدس، تکلیفی انسانی و فریضه ‏ای الهی است که بر دوش تک تک مسلمانان و انسان های حق طلب و آزادی خواه جهان سنگینی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: حضرت امام خمینی (س): روز قدس که همجوار شب قدر است، لازم ‏است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان ‏باشد.

‏ جمعه آخر ماه مبارک رمضان که با درایت و ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده ‏است، ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند متعال به انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و همه آزادی ‏خواهان جهان و نقطه ‏عطفی در بیداری جهان اسلام و آگاهی مردم مظلوم اما مقاوم، پرانگیزه و مصمم فلسطین و دیگر سرزمین ‏های تحت ‏ستم و اشغال رژیم صهیونیستی محسوب می ‏شود.

‏ استمرار این میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) و تقویت و گسترش آن تا شمول همه عرصه های مبارزه با زیاده ‏خواهی های استکبار جهانی در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) و میدان داری سپهبد ‏شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان فداکارش، پیروزی های ارزنده ای را به جبهه مقاومت ارزانی داشته و از آن ‏مهمتر، تفکر مقاومت و ضد اشغالگری را چنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن روز قدس، فریضه ای برای همه مسلمانان است

زنده نگه داشتن روز قدس، فریضه ای برای همه مسلمانان است