مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-28حوادث

پلمب 10 واحد صنفی ضایعات فروشی در شهرستان دزفول


فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح کنترل، نظارت و ساماندهی ضایعات فروشی ها و پلمب 10 واحد صنفی ضایعاتی در این شهرستان خبر داد.

- اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی دزفول در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر ضایعات فروشی ها و به منظور پیشگیری از سرقت و خرید اموال مسروقه از همه واحدهای صنفی ضایعات فروشی در این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تخصصی پلیسی و بررسی های میدانی 10 واحد صنفی ضایعات فروشی متخلف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به دلیل خرید و فروش اموال مسروقه و غیر مجاز پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: در این طرح نیز مقادیری اموال مسروقه از قبیل پمپ های آب، درب های فلزی فاضلاب های شهری اداره آب و گاز، لوله های تخلیه چاه و… کشف شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه متهمان به همراه پروندهای تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در راستای پیشگیری از هرگونه سرقت به صورت مستمر ادامه دارد و از شهروندان انتظار داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 10 واحد صنفی ضایعات فروشی در شهرستان دزفول

پلمب 10 واحد صنفی ضایعات فروشی در شهرستان دزفول