مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-04-28اقتصادي

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است


 معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت:تاکنون بیش از 71 درصد از واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است.

- ، فرهاد فقیهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به تشریح اقدامات بنیاد مسکن در حوزه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: 118 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد که از این تعداد تا به امروز 84 هزار و 600 واحد مقاوم سازی شده است.

وی افزود: از تعداد واحدهای مقاوم سازی شده روستایی، 28 هزار و 200 واحد آن در اثر زلزله سال 1396 بازسازی و مقاوم سازی شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در زمینه مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور رتبه نخست را دارد، خاطر نشان کرد: میانگین مقاوم سازی واحدهای روستای در کشور 50 درصد است که این میانگین در استان کرمانشاه 71 درصد است.

فقیهی هم اکنون 34 هزار واحد روستایی مقاوم سازی نشده در این استان وجود دارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، طی یک برنامه 10 ساله تمام واحدهای روستایی غیر مقاوم باقیمانده تا پایان سال 1409 مقاوم سازی می شوند.

وی با اشاره به تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی، افزود: در حال حاضر رقم این تسهیلات یکصد میلیون تومان است، اما بزودی این رقم به 200 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است