مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-28ورزشي

شهرداری هگمتانه به دنبال شکست توربین های ویستا/ جدال همسایگان


در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در خانه باید به مصاف ویستاتوربین تهران برود.

  - - گروه استان ها- محمدرضا بهرامی صفت: با نزدیک شدن به هفته های پایانی مسابقات لیگ فوتبال دسته اول فوتبال کشور موسوم به جام آزادگان حساسیت در بالای جدول برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و در پایین جدول برای سقوط نکردن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این رقابت ها چندین برابر می شود.

در بالای جدول دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان با 57 و 52 امتیاز بیشترین شانس را برای صعود به لیگ برتر دارند و در تعقیب این دو تیم آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم آباد با 46 و 42 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم جدول رده بندی قرار داشته و از شانس های بعدی صعود هستند که البته به اما و اگر زیادی این اتفاق بستگی دارد.

در پایین جدول نیز 3 تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط می کنند که شاهین بوشهر و ماشین سازی تبریز با 11 امتیاز در قعر جدول قرار دارند و سقوط این دو تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شده است.

اما همچنان تکلیف سومین تیم سقوط کننده نامشخص بوده و به ترتیب تیم های رایکا بابل 25 امتیاز، استقلال ملاثانی 30 امتیاز، قشقایی شیراز 31 امتیاز و تیم های شمس آذر قزوین، ویستاتوربین تهران، سایپا تهران، شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه هر کدام با 32 امتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هگمتانه به دنبال شکست توربین های ویستا/ جدال همسایگان

شهرداری هگمتانه به دنبال شکست توربین های ویستا/ جدال همسایگان