مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-04-28سياسي

کرمانشاه 300 گروه جهادی ثبت شده و فعال امر به معروف دارد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه از ظرفیت چهار هزار گروهی ستاد امر به معروف استان کرمانشاه خبر داد و گفت: کرمانشاه 300 گروه جهادی ثبت شده و فعال امر به معروف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار کرد: هشتم اردیبهشت ماه گرامی داشت چهار شهید والا مقام امر به معروف و نهی استان کرمانشاه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پنج محور مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: راه اندازی و مجوز تشکل امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری، آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر که دوره اول را به پایان رساندیم، راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر محلات، پیگیری مجازی در سایت در رابطه با عفاف و حجاب و برگزاری دوره مجازی پایه امر به معروف و نهی از منکر که به صورت ملی برگزار شده و بعد از پایان دوره شرکت کنندگان می توانند مجوز مربیگری را دریافت کنند و یک دوره هم برای مربیان برگزار می شود.

احمدی خاطر نشان کرد: تمامی نهادهایی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت دارند بعد از جریان کرونا فعالیت های خود را گسترده تر کرده و ارگان های مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 300 گروه جهادی ثبت شده و فعال امر به معروف دارد

کرمانشاه 300 گروه جهادی ثبت شده و فعال امر به معروف دارد