مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-28سياسي

شیخ ماهر حمود: امام خمینی آرمان فلسطین را به مسئله اصلی مسلمانان تبدیل کرد


رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در گفت و گو با خبرگزاری فارس به تمجید از روز قدس پرداخت و تاکید کرد امام خمینی (رحمه الله) از بینش سیاسی کم نظیری برخوردار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در گفت و گوی اختصاصی با وب سایت عربی خبرگزاری فارس گفت که امام خمینی (ره) توانست آرمان فلسطین را مسئله اول مسلمانان جهان قرار دهد.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در این باره گفت: امام خمینی (رحمه الله) از بینش سیاسی کم نظیری برخوردار بود.

او پی برد که موضوع فلسطین، مسئله اصلی جهان مسلمانان است و اگر آن ها نتوانند در ارتباط با وضعیت اشغالگران اسراییلی در برابر فلسطین و نابودی آن تصمیم خود را قطعی کنند، دیگر هیچ چیزی را نخواهند توانست قطعی کنند که این البته صد در صد درست است.

شیخ ماهر حمود در ادامه اضافه کرد به رغم آنکه این مسئله بسیار دشوار است با نظر به اینکه برخی از کشورهای بزرگ منطقه در پیشبرد مسئله فلسطین و رویارویی با رژیم صهیونیستی و تسلط آن در منطقه ناموفق عمل کردند، اما امام خمینی (ره) مسئله مواجهه با اسراییل را به عنوان اول شعارها، اقدامات و برنامه ریزی ها و رویکرد سیاسی مبدل کرد که روز قدس بخشی از این نگاه سیاسی گسترده امام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ ماهر حمود: امام خمینی آرمان فلسطین را به مسئله اصلی مسلمانان تبدیل کرد

شیخ ماهر حمود: امام خمینی آرمان فلسطین را به مسئله اصلی مسلمانان تبدیل کرد