مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-04-28سياسي

موزه مشاغل تبریز عید فطر افتتاح می شود


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز اعلام کرد: موزه مشاغل این شهر هفته آینده همزمان با عید سعید فطر افتتاح می شود.

- ، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از روند آماده سازی موزه مشاغل تبریز، اظهار کرد: به همت جمعی از خیران تبریزی و حمایت شهردار تبریز، موزه مشاغل احیا و در عید سعید فطر بازگشایی می شود.

وی با اشاره به روند رفع مشکلات رضا سرابی اقدم مؤسس موزه مشاغل در جهت راه اندازی مجدد این موزه، گفت: با شکایت شاکیان موزه مشاغل مصادره و به مزایده گذاشته و فردی با 200 میلیون تومان برنده مزایده شده بود به طوری که فقط یک قدم با از دست رفتن موزه مشاغل تبریز فاصله داشتیم که البته با حمایت امام جمعه تبریز و نظر مساعد رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی این روند به تأخیر افتاد و در فرصت به دست آمده نظر شاکیان جلب شد.

زعفرانچی ادامه داد: در پرونده استاد رضا سرابی چهار شاکی وجود داشت که با مذاکره و جلب کمک خیران سه پرونده مختومه شده است و بر این اساس پیگیری هایی در حال انجام است تا تنها مورد باقی مانده با جلب رضایت از شاکی مختومه شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و آزادسازی اموال موزه، امشب وسایل موزه به یخچال صادقیه منتقل شد و با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مشاغل تبریز عید فطر افتتاح می شود

موزه مشاغل تبریز عید فطر افتتاح می شود