مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-28اقتصادي

عمر ناوگان خودرویی شهرداری خلخال بالای 20 سال است


فرسودگی تجهیزات شهری در خلخال ما را رنج می دهد به گونه ای که عمر ناوگان خودرویی شهرداری خلخال بالای 20 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ودود محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از تأسیسات شهری با حضور اعضای شورای شهر این شهر اظهار کرد: درآمد محلی شهرداری به علت کاهش آمار صدور پروانه های ساختمانی ناشی از کاهش ساخت و سازهای شهری کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: به رغم کاهش درآمد محلی و محدودیت کمک های دولتی به شهرداری، انتظار از کارکنان و کارگران خدوم شهرداری تلاش مضاعف برای ارائه خدمات مناسب و بهتر شهروندی به مردم است.

شهردار خلخال از ادامه روند کارها با اصل رعایت انضباط کاری و استفاده حداکثری از توان نیروی انسانی برای پیشبرد کارها خبر داد و گفت: در این راستا 15 میلیارد ریال حق بیمه معوقه 2 سال گذشته تأمین اجتماعی کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شد.

محمدی با بیان اینکه عمر ناوگان خودرویی شهرداری خلخال بالای 20 سال است، افزود: همه ماشین آلات فعال در بخش های عمران شهری، حمل مکانیزه زباله و آتش نشانی مستهلک شده و کارایی لازم برای ارائه خدمات مناسب را ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کمتر از سه ماه، 20 میلیارد ریال از بدهی های متفرقه شهرداری پرداخت و 20 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز ماشین آلات سنگین راهسازی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر ناوگان خودرویی شهرداری خلخال بالای 20 سال است

عمر ناوگان خودرویی شهرداری خلخال بالای 20 سال است