مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-28اقتصادي

اتاق فکر صادرات در گیلان تشکیل شود


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به لزوم تشکیل اتاق فکر صادرات در این استان، گفت: با تشکیل این اتاق فکر می توانیم از ظرفیت دانشگاه، وزارت امورخارجه و سایر نهادها استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پور حیدری پیش از ظهر پنج شنبه در نشست تجلیل از صادرکنندگان نمونه گیلانی با اشاره به اینکه برخی از استان ها ناچار به تأسیس بنادر خشک هستند تا بتوانند مراودات تجاری خود را افزایش دهند، اظهار کرد: استان گیلان همه این ظرفیت ها را در حوزه بندر و دریا دارد و نیازمند بهره گیری مناسب از آنها هستیم.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه گیلان همه زیرساخت های تحرک تجاری را دارد، ادامه داد: باید با برنامه ریزی مطلوب و فراهم کردن تجهیزات در مسیر تقویت صادرات گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری به ویژه واژه دانش بنیان، گفت: کیفی سازی محصول می تواند زمینه خروج و برون رفت تولید از خانه نشینی با هدف صادرات باشد.

پورحیدری با تأکید بر لزوم بهره گیری از فناوری های روز در زمینه تولید محصولات، تصریح کرد: توجه به این موضوع علاوه رونق اقتصادی زمینه اشتغال زایی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه باید نگاه سنتی در حوزه تولید را تغییر دهیم، ادامه داد: در بخش تولید باید رویکرد جدید و فناورانه داشته باشیم تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر صادرات در گیلان تشکیل شود

اتاق فکر صادرات در گیلان تشکیل شود