مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-28سياسي

دعوت امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس


امام جمعه و فرماندار شهرستان کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با ملت فلسطین دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، امام جمعه دهدشت و فرماندار شهرستان طی پیامی مردم را جهت شرکت در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین دعوت کردند.

در پیام روز قدس مسؤولان کهگیلویه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، روز قدس، روز شادی مومنان ,روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، روز احیای اسلام و پیش شرط وحدت در جهان اسلام و یادآور حماسه ای ماندگار با فریادهای بی کرانه و بی مرز است.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهمیت است که نور امیدی  در دل امت اسلامی و مستضعفان جهان روشن کرد که امروز بیش از چهار دهه از حضور ملت ها در صحنه نمایش اقتدار  علیه رژیم صهیونیستی صحنه بیداری اسلامی در راستای آزادی قدس شریف فراهم شده است .

در این پیام تأکید شده است: امروز دیگر فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز بوجود امده است  تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با اراده و عزم صادقانه پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

حال که با مطلوب شدن شرایط بهداشتی در کشور فضای مناسبی در بزرگداشت این روز بزرگ فراهم امده است مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس