مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-28سياسي

سیاست های تفرقه افکنانه برای هضم فلسطین در هاضمه صهیونیسم شکست خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه جهانی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت حماسه جهانی روز قدس اعلام کرد: سیاست های تفرقه افکنانه در امت اسلام و در فلسطین برای هضم کامل این سرزمین مقدس در هاضمه صهیونیسم شکست مطلق خورده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه جهانی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:باسمه تعالی روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام و روز همه کشورهای اسلامی است.

امام خمینی(ره) 74 سال از اشغال فلسطین از یکسو و 74 سال از مقاومت پیگیرانه یک ملت برای آزادی سرزمین خود می گذرد، قلب فلسطین همواره در تپش است و قاتلان زنان و کودکان نتوانسته اند آن را از کار بیندازند.

ملتی که 74 سال مقاومت کرده هم اینک به برکت احیاء نگرش اسلامی در مبارزه امید بیشتری به پیروزی پیدا کرده و امروز بیش از دهه های پیشین ملت فلسطین و ملت های اسلامی دیگر در میدان مبارزه و جهاد برای آزادی فلسطین قرار دارند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز قدس که به تعبیر حضرت امام خمینی ـ سلام الله علیه ـ روز اسلام و همه کشورهای اسلامی است را فرصت ویژه برای هماهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تفرقه افکنانه برای هضم فلسطین در هاضمه صهیونیسم شکست خورده است

سیاست های تفرقه افکنانه برای هضم فلسطین در هاضمه صهیونیسم شکست خورده است