مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-04-28حوادث

3 قاتل در کرمانشاه از طناب دار رهایی یافتند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از صلح و سازش در سه پرونده قتل در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از صلح و سازش در سه پرونده قتل در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در سه پرونده جداگانه که قدیمی ترین آن مربوط به سال 1396 و دو پرونده دیگر مربوط به دو سال اخیر بوده، در اثر اختلافات خانوادگی و نزاع دسته جمعی قتل اتفاق افتاده بود که پس از دستگیری قاتلین و طی مراحل دادرسی در شعبه دوم دادگاه کیفری شهرستان کرمانشاه نهایتا رای منجر به قصاص قاتلین صادر شد.

وی افزود: این پرونده ها پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام مربوطه جهت انجام اقدامات سازشی به ستاد صبر استان ارجاع شد و با پیگیری ها و تلاش اعضای شعبه 45 (ویژه صلح و سازش)، این پرونده های قتل منجر به رضایت بی قید و شرط شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: این اقدامات انسان دوستانه توسط خانواده های مقتولین علاوه بر عفو قاتلین زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال 1400 تعداد 29 پرونده با تلاش های مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان به صلح و سازش ختم شد و در سال جاری نیز بیش از گذشته تلاش می شود به امر سازش اهتمام بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 قاتل در کرمانشاه از طناب دار رهایی یافتند

3 قاتل در کرمانشاه از طناب دار رهایی یافتند