مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-28سياسي

پرونده های قصاص زیادی در مازندران منجر به صلح وسازش شد


رییس کل دادگستری مازندران بر برقراری صلح وسازش در همه مراحل رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت: پرونده های قصاص زیادی منجر به صلح وسازش شد.

- ، حجت الاسلام صادق اکبری صبح پنجشنبه در آیین تکریم از رییس پیشین مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری مازندران افزود: قضاوت، احقاق حق، اجرای عدالت ودستگیری ازمظلوم بسیار مهم است اما در این بین ایجاد انس و الفت وصلح و سازش اهمیت بسیار فوق العاده ای دارد که ازوظایف اصلی شورای حل اختلاف در کنار داوری ومیانجی گری است وبی شک برقراری انس والفت وصلح میان افرادی که بعضاً سال ها دچار اختلافات هستند آسان نیست و نیازمند تلاش و پیگیری مستمر و مجاهدانه است.

عالی ترین مقام قضایی استان به گذشت اولیا دم در پرونده های قصاص اشاره کرد و گفت: در پرونده های قصاص ایجاد صلح و سازش وفراهم کردن زمینه گذشت اولیای دم بسیار دشواراست اما با تلاش اعضای شورای حل اختلاف در سال گذشته گام های بسیار خوبی برداشته شد و پرونده های قصاص بسیاری به صلح و سازش رسید.

رییس کل دادگستری مازندران بر برقراری صلح و سازش فی مابین اصحاب پرونده در دادسرا، محاکم بدوی و تجدیدنظر نیز تاکید کرد و گفت: دعوت به صلح و سازش در تمام مراحل رسیدگی به پرونده ها باید مورد توجه قرار گیرد و همکاران ما همه تلاش خود را دراین زمینه مصروف کرده و در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قصاص زیادی در مازندران منجر به صلح وسازش شد

پرونده های قصاص زیادی در مازندران منجر به صلح وسازش شد