مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-04-28ورزشي

نتیجه لرزان دربی خراسان جنوبی و رضوی در لیگ دسته سوم فوتبال


تیم پارسا صنعت خراسان جنوبی در چارچوب هفته ششم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور جام آزادگان در مقابل شادکام مشهد زمین گیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  در چارچوب رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سه کشور جام آزادگان دربی نماینده های فوتبال خراسان جنوبی و خراسان رضوی جانی دوباره گرفت.

در هفته ششم این ماراتن ملی فوتبال پارسا صنعت خراسان جنوبی(پیام بیرجند) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در مقابل تیم شادکام مشهد به میدان رفت.

این رویارویی در شرایطی رقم خورد که تیم فوتبال شادکام پیش از این با مدیریت سعید خانی، پیشکسوت سابق ابومسلم خراسان از پنج بازی قبلی اش صاحب سه پیروزی و 2 تساوی شده و بدون شکست در صدر جدول قرار گرفته است.

در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال پارساصنعت خراسان جنوبی(پیام وحدت بیرجند) بعد از چهار هفته موفق شد طعم پیروزی را بچشد و در خانه مقابل ستارگان مردان پاشای البرز با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و در کسوت مهمان به مصاف صدر جدولی لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان برود.

این درحالی بود که نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان با یک پیروزی، 4 تساوی و یک شکست صاحب 7 امتیاز و در رده هفتم جدول قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه لرزان دربی خراسان جنوبی و رضوی در لیگ دسته سوم فوتبال

نتیجه لرزان دربی خراسان جنوبی و رضوی در لیگ دسته سوم فوتبال