مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 01:372022-04-27سياسي

49 درصد راه های روستایی در استان قزوین خاکی است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: 49 درصد راه های روستایی قزوین خاکی است و نیاز است برای بهسازی و تکمیل راه های روستایی بودجه ویژه ای در نظر گرفته شود.

- ، فاطمه محمدبیگی در شورای اداری استان قزوین که شامگاه چهارشنبه با حضور رییس جمهور در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: قزوین استانی است که ویترینی زیبا اما محرومیت های عظیم زیرساختی دارد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک قزوین را شاهرگ حیاتی کشور دانسته و بیان کرد: اگر می خواهیم دود آلاینده ها و ریزگردها به مردم تهران آسیب نزند باید به دشت قزوین به ویژه در حوزه آبرسانی، آب کشاورزی و آب آشامیدنی به خصوص آب آشامیدنی آبیک رسیدگی شود.

محمدبیگی تاکید کرد: آب در استان قزوین کیمیایی است که از مقابل چشمان ما می گذرد اما حق بهره برداری از آن را نداریم.

اند.

وی با بیان اینکه مردم الموت و طارم در محرومیت به سر می برند افزود: سدهای نیمه کاره و تکمیل نشده که توسط دولت های گذشته کامل نشده چشم انتظار کارهای خوب شماست.

این نماینده با اشاره به محرومیت در حوزه درمان، تشریح کرد: فرسودگی ساختمان های بیمارستانی در قزوین مردم را آزار می دهد و از سوی دیگر عدم تکمیل بیمارستان هفتصد تختخوابی باعث شده این بیمارستان همچون آرزویی دور برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 درصد راه های روستایی در استان قزوین خاکی است

49 درصد راه های روستایی در استان قزوین خاکی است