مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 00:072022-04-27اقتصادي

ساخت 1200 واحد مسکونی توسط تعاونی مسکن مهر ارتش در خرم آباد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از ساخت 1200 واحد مسکونی توسط تعاونی مسکن مهر ارتش در خرم آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز چهارشنبه در سومین روز از هفته کارگر سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از پروژه مسکن مهر لشکر 84 خرم آباد بازدید کرد.

علی جهانی در بازدید از تعاونی مسکن مهر لشکر 84 خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از مسئله های اساسی و مشکلات مردم مسکن است، اظهار داشت: با سیاست دولت سیزدهم و توجه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قشر کم درآمد طرح اقدام مسکن ملی نیز در کشور و در استان اجرایی شد تا کمک حالی برای مردم به خصوص قشر زحمتکش کارگران شود.

وی از اقدام تعاونی مسکن مهر لشکر 84 خرم آباد به خاطر اقدام بزرگی که در ساخت مسکن انجام دادند تشکر کرد و گفت: ساخت بیش از 1200 واحد مسکونی و تحویل بیش از 700 واحد آن به متقاضیان یک اقدام بسیار مهم و بزرگی است که نشان از توانمندی مدیریت این شرکت تعاونی و اعضای آن دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه اظهار کرد: امیدوارم با ساخت انبوه مسکن توسط شرکت های تعاونی و حمایت و پشتیبانی این اداره کل انقلابی در ساخت مسکن استان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1200 واحد مسکونی توسط تعاونی مسکن مهر ارتش در خرم آباد

ساخت 1200 واحد مسکونی توسط تعاونی مسکن مهر ارتش در خرم آباد