مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-04-27سياسي

مردم مراقب فرصت طلبان و سودجویان باشند


باتوجه به تشکیل ده ها پرونده کلاهبرداری مردم مراقب فرصت طلبان و سودجویان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نباتی شامگاه امروز در جریان برگزاری میز خدمت دادگستری خلخال در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، از تشکیل ده ها پرونده کلاهبرداری و روندرسیدگی به جرائم کلاهبرداری برای احقاق حقوق مردم خبر داد و اظهار کرد: مردم با هوشیاری مراقب فرصت طلبان و سودجویان باشند.

وی افزود: در جامعه کنونی بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از کم توجهی به فریضه واجب الهی و فراموشی امر به معروف و نهی از منکر است.

رییس دادگستری شهرستان خلخال به مشکلات اعتیاد و طلاق در شهرستان خلخال اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و با حفظ کرامت انسانی و اجتماعی آنان دریافت و با سرعت در دادگستری شهرستان بررسی و پاسخ به صورت تلفنی و حضوری به دست مردم خواهد رسید.

نباتی تصریح کرد: برخی از شهروندان در مراجعه به ادارات با مشکلاتی مواجه می شوند که باید مدیران ادارات حل مشکلات مردم را  با در نظر گرفتن قانون در اولویت قرار دهند.

 آرش جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال نیز افزود: به دستور ریاست قوه قضاییه و سیاست دستگاه قضایی، میز خدمت دادگستری شهرستان خلخال هر ماه در یک مسجد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب فرصت طلبان و سودجویان باشند

مردم مراقب فرصت طلبان و سودجویان باشند