مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-04-27ورزشي

استان قزوین به 7 نماینده مجلس نیاز دارد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم انجام تقسیمات کشوری موجب شده که ما استانی با چهار نماینده در مجلس باشیم در حالی که نیاز به هفت نماینده داریم زیرا ششمین استان پرجمعیت و کم نماینده کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در شورای اداری شهرستان قزوین که عصر امروز با حضور وزیر کشور در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: من نماینده شهری هستم که بانوان آن تربیت نسلی فرهیخته را برعهده دارند و شهیدان لشگری، بابایی و ابوترابی نتیجه تربیت بانوان این شهر هستند.

وی عنوان کرد: متأسفانه مکان های ویژه مانند پارک بانوان، فرهنگسراها و ورزشگاه های ویژه بانوان و دختران برای گذران اوقات فراغت آن ها در اختیار نداریم و از فقر فضاهای فرهنگی و آموزشی و کتابخانه ها به شدت رنج می بریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: در حوزه بیمارستان و سرانه تخت رتبه 29 کشور را داریم و بسیاری از مراکز درمانی و درمانگاهی ما عمر بالای 70سال دارند بنابراین پیگیر احداث بیمارستان ها و درمانگاه ها هستیم.

محمدبیگی گفت: در این میان احداث بیمارستان تخصصی زنان با توجه به اینکه پس از قم، کاشان و مشهد، شهر قزوین به عنوان شهر زنان محجبه معروف است، زنان ما انتظار احداث بیمارستان تخصصی زنان را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین به 7 نماینده مجلس نیاز دارد

استان قزوین به 7 نماینده مجلس نیاز دارد