مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-04-27سياسي

25 عنوان کتاب در استان سمنان رونمایی شد


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از رونمایی 25 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس شامل تلاش های نویسندگان بومی استان خبر داد.

- ، با بیان اینکه آیین رونمایی از آثار فرهنگی، هنری، ادبی دفاع مقدس (کتاب صوتی و مکتوب) دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان دیگر مسئولان امروز چهارشنبه در استانداری سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این کتاب ها با حضور اعضای هیئت امنا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه 25 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، خاطرات، زندگی نامه شهدا و عملیات های دفاع مقدس استان سمنان در این مراسم رونمایی شد، افزود: تمام این کتاب ها حاصل تلاش نویسندگان بومی استان است که با تلاش بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان در سال 1400 تولید شده بودند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه این کتاب ها برای سه ماهه پایانی سال گذشته بودند که امروز رونمایی شدند، ابراز کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، آشنایی نسل جوان با شهدا و رشادت های رزمندگان و همچنین گرامی داشت مقام شامخ شهدای استان سمنان در زمره اهداف تهیه این کتاب ها محسوب می شود.

سلامی با بیان اینکه یکی از رسالت مهم بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس حمایت از تولیدات در زمینه شهدای استان است، گفت: در سال گذشته 60 عنوان کتاب و 20 عنوان کتاب صوتی در استان سمنان با موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 عنوان کتاب در استان سمنان رونمایی شد

25 عنوان کتاب در استان سمنان رونمایی شد