مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-04-27سياسي

واگذاری غیر اصولی «واحدهای صنعتی» در قزوین به تعطیلی آن ها منجر شده است


نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حوزه صنعت استان قزوین واگذاری غیر اصولی شرکت ها و واحدهای صنعتی به بخش خصوصی نا اهل را شاهد هستیم که تعطیلی این شرکت ها را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله مجید تلخابی در مراسم استقبال از رییس جمهور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: استان قزوین از ظرفیت مناسبی در حوزه منابع انسانی، گردشگری، کشاورزی و صنعت قرار داشته و با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص قابلیت توسعه و ارتقاء دارد.

وی عنوان کرد: یکی از مسایل مهم استان بحث احیای دشت قزوین است که مقام معظم رهبری در سال82 و سفر به استان قزوین فرمودند این مهم باید محقق شود و موضوع آب مربوط به همین مسئله است.

اما شاهد عدم رسیدگی به دشت قزوین در سال های گذشته بودیم در حالی که اگر این دشت احیا شود اثرات مطلوبی روی استان و این منطقه از کشور دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در استان های همجوار شاید شهرهای 20 تا40 هزار نفری شهرستان شدند اما در استان قزوین جایی داریم با یکصد هزار نفر جمعیت که حتی بخش هم نیست مانند اقبالیه که حدود 90 هزار نفر جمعیت دارد.

تلخابی گفت: طبیعی است با این وضعیت زیرساخت ها ضعیف شده و برخی خدمات رسانی ها در این مناطق کمرنگ می شود و به تبع آن شاهد بروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری غیر اصولی «واحدهای صنعتی» در قزوین به تعطیلی آن ها منجر شده است

واگذاری غیر اصولی «واحدهای صنعتی» در قزوین به تعطیلی آن ها منجر شده است