مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-27سياسي

مطالعه احداث پنج سد خاکی در اردبیل به اتمام رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: مطالعه احداث پنج سد خاکی در استان اردبیل به اتمام رسیده است و در صورت تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی این سدها شروع می شود.

- ، علی حیدری اناری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی پنج سد خاکی اردبیل با پایان مطالعه احداث در انتظار تأمین اعتبار است.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل با تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی لازم برای تحرک و پویایی بخش آب استان را به عمل آورده و وزارت نیرو و مسئولان استانی در این راه با پشتیبانی خود مسیر را هموارتر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل ترسیم اهداف 6 ماهه برای بهره برداری از طرح های توسعه ای در بخش آب را یادآور شد و گفت: اطمینان دارم با تلاش همکاران بخش قابل توجهی از طرح های بخش آب استان به نتیجه برسد.

حیدری ادامه داد: فرصت خدمت به مردم یک غنیمت برای مسئولان است و با وحدت، همدلی و تلاش شبانه روزی برای به نتیجه رسیدن طرح ها در زمان مناسب به فعالیت ها ادامه خواهیم داد.

وی افزود: شروع عملیات اجرایی 2 سد، شروع آبگیری 2 سد دیگر، اتمام عملیات 12 هزار هکتار شبکه آبیاری مدرن و اتمام عملیات آبرسانی به سه شهر از جمله اهداف و برنامه های این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه احداث پنج سد خاکی در اردبیل به اتمام رسید

مطالعه احداث پنج سد خاکی در اردبیل به اتمام رسید