مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-27سياسي

چگونه مالی که به گفته فائزه هاشمی حرام شده سبب استحکام اسلام شد؟


اموال خدیجه (س) را پیامبر (ص) حرام کرده است که در روایات آمده است که گسترش اسلام و برافراشته شدن پرچم آن به برکت دو چیز است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اظهارت موهن فائزه هاشمی درباره پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) خشم مردم و علما را برانگیخته و چهره های مختلف نسبت به این سخنان سخیف واکنش نشان دادند.

خدیجه کبری (س)، اولین بانویی است که به پیامبر اکرم (ص) ایمان آورد.

او از ثروتمند ترین زنان دوران خود بود که در راه پیشبرد اسلام همه اموال خود را هزینه کرد تا جایی که در هنگام وفاتش حتی یک کفن برای خود نداشت.

این بخشش اموال آنچنان برای اسلام اثربخش بود که مشهور شد: گسترش اسلام و برافراشته شدن پرچم آن به برکت دو چیز است؛ شمشیر حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و اموال حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها.

حال در چنین شرایطی که دین اسلام استحکامش را مدیون ام المؤمنین خدیجه (س) است، فائزه هاشمی بیان می کند که پیامبر (ص) اموال خدیجه (س) را حرام کرده است.

حضرت خدیجه (س) از منظر قرآن حجت الاسلام علیرضا خاتم کارشناس مذهبی و پژوهشگر اهل بیت (ع) در گفت وگو با فارس درباره جایگاه حضرت خدیجه (س) از منظر قرآن گفت: با توجه به روایات اسلامی، زمانی که آیه رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مالی که به گفته فائزه هاشمی حرام شده سبب استحکام اسلام شد؟

چگونه مالی که به گفته فائزه هاشمی حرام شده سبب استحکام اسلام شد؟