مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-27بين الملل

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس


جهاد دانشگاهی در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: به برکت روز قدس و دوراندیشی امام (ره)، اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی پاسخ باقی نمی ماند.

- ، جهاد دانشگاهی در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای اعلام تاکید کرد: امسال نیز جهادگران جهاد دانشگاهی علاوه بر نقش آفرینی در عرصه تبیین مسأله مهم فلسطین و مقابله با دسیسه های رسانه ای دشمنان، نهم اردیبهشت ماه در سراسر کشور همگام با اقشار مختلف ملت روزه دار ایران اسلامی به خیابان ها آمده و با اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و آزادی فلسطین را فریاد کرده و شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس، روز خروش جهان علیه صهیونیست های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان است.

عظمت روز قدس، این یادگار بزرگ و ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) هر سال گریبان صهیونیست های غاصب و رژیم نژادپرست و تروریسم دولتی اسراییل را می گیرد و روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت را افزایش می دهد.

آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شکوهمندانه اعلام می کنند که همچنان بر عهد خود ایستاده اند و آزادی فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس