مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-27سياسي

آمار اقتصادی استان همدان واقعی باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه آمار اقتصادی استان باید واقعی باشد، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی بسیار سنگین است و این شرایط سخت اقتصادی باید تثبیت شود.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه در شورای اداری شهرستان همدان گفت: امیرالمومنین (ع) یک مدیر سیاسی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تراز اول بود.

وی افزود: در جمهوری اسلامی باید انگیزه های ما الهی باشد و کیفیت مدیریت را حضرت امیر به مالک اشتر نشان داده، که مسؤلین باید دقت کنند که مدیر اجرایی قوی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تصریح بر اینکه مدیر خوب مدیری است که دغدغه کارشناس خود را داشته باشد و بتواند بدنه مجموعه خود را به حرکت درآورد، ادامه داد: موفقیت مدیران یعنی تأمین منافع مردم و ما مسول در پیشگاه الهی هستیم و میزی که امروز در اختیار ماست امانت شهدای است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه آمار اقتصادی استان باید واقعی باشد، خاطرنشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی بسیار سنگین است و این شرایط سخت اقتصادی باید تثبیت شود، از کاغذبازی ادارات باید جلوگیری کنیم و ملاطفت با مردم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اقتصادی استان همدان واقعی باشد

آمار اقتصادی استان همدان واقعی باشد