مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-27سياسي

نمازخانه های ادارات خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود


رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: یکی از انتظارات ما برای امسال این است که نمازخانه های ادارات را به نام شهدا مزین کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به ایام ارزیابی دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: مدیران وقت بگذارند و در این جلسات شرکت کنند.

وی بیان داشت: اداراتی که برای بومی سازی برنامه های سال 1401 تا 1402 اقدام نکرده اند باید اقدام کنند.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما باید برای اجرای فرهنگ اقامه نماز و مهدویت قدم برداریم، ادامه داد: دبیران اقامه نماز و مهدویت انگیزه بیشتری داشته باشند.

کمیلی گفت: ما باید در برگزاری دوره های آموزشی نماز و مهدویت قدم برداریم و جلسات توجیهی دبیران شهرستان ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیاز است دوره های آموزشی نماز و مهدویت در شهرستان ها فعال تر شود، افزود: همچنین باید زمان بندی برای اجرای برنامه ها مدنظر قرار گیرد.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه ما باید مروج نماز در جامعه باشیم، اضافه کرد: به عنوان یاور نماز همه جا فعالیت کنیم و رفع نواقص در راه ها و مساجد را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازخانه های ادارات خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود

نمازخانه های ادارات خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود