مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-27ورزشي

رشته های بیلیاردی در تنگنا موفق به کسب موفقیت های چشم گیری شدند


فدراسیون بولینگ و بیلیارد موفق شده که کرسی های بسیار خوبی در سطح آسیا و جهان به دست آورد که این موضوع بسیار ارزشمند است.

- ، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم یادبود و گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدهادی سلطانزاده، شهید فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: ممنونم از همه عزیزانی که در این مراسم باشکوه حضور پیدا کردند و مصادف شدن این مراسم با لیالی قدر و ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: امیدوارم که دعای خیر این شهید بزرگوار و خانواده ایشان بدرقه ورزش و تیم های کشورمان باشد و بتوانیم به برکت وجود این شهیدان برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

باید این نوع مراسم همیشه در کشور باب باشد چون قبل از همه قهرمانی ها و افتخارآفرینی ها باید دگرخواهی را در پرتو خداترسی تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این فدراسیون در میادین بین المللی خاطرنشان کرد: اگر ما بازیکنان بزرگ و بین المللی همانند حسین وفایی در سطح اول دنیا داریم به خاطر حضور پیشکسوتان و زحمتکشان این رشته است.

در سالهای گذشته این رشته با بی مهری های زیادی مواجه بود و در تنگناهای زیاد دوستان تلاش کردند تا رشته های بیلیاردی بتوانند توسعه پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های بیلیاردی در تنگنا موفق به کسب موفقیت های چشم گیری شدند

رشته های بیلیاردی در تنگنا موفق به کسب موفقیت های چشم گیری شدند