مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-27سياسي

کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل هستند


کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی هستند لذا همه ما به ویژه مسئولان دولت باید به فکر تامین، - ارتقای معیشت کارگران باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار و کارگر جایگاه شایسته و بلندی دارند.

رییسی با بیان اینکه تجلیل از کارگران نباید به هفته کارگر محدود شود، افزود: کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی، هستند لذا همه ما به ویژه مسئولان دولت باید به فکر تامین و ارتقای معیشت کارگران و مهارت افزایی آنها باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی همواره تاکید کرده که عدالت، محور برنامه های این دولت برای رشد و پیشرفت است، عنوان کرد: همه مسائل کارگران از جمله مسائلی که در این جلسه مطرح شد باید با محوریت عدالت حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: مسائلی نظیر بیمه، خدمات اجتماعی و درمانی به کارگران و پرداخت به موقع حقوق از جمله مسائلی است که باید در اولویت توجه مسئولان امور کارگری باشد.

بنده صراحتاً اعلام کردم که هیچ شرکت، پیمانکار یا واحد تولیدی به هیچ وجه حق ندارد در پرداخت منظم و به موقع حقوق کارگران تعلل کند و اگر واحدی مشکل مالی داشته باشد هم باید این مشکل را در بخش دیگری حل کند و اجازه ندارد تبعات آن را متوجه حقوق کارگران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل هستند

کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل هستند