مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-04-27سياسي

قوانین لحاظ شده در جابجایی فرهنگیان به نفع آموزش وپرورش نیست


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در شیوه نامه سال جاری آموزش وپرورش، قوانینی در خصوص جابه جایی معلمان صورت گرفته که عملا به نفع آموزش و پرورش نیست و این باید جزو اختیاراتی باشد که به استان ها داده شود.

- محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در رابطه با لایحه جدید طرح نقل و انتقال معلمان در سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: یکی از وظایف وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: سازماندهی نیروها، عبارت از  تعیین محل خدمت افراد که شامل نقل و انتقالات درون یا خارج استانی است که براساس شیوه نامه های سالانه ابلاغ می شود.

وحیدی گفت: در شیوه نامه سال جاری، باتوجه به اینکه در قانون استخدامی تعهدهایی از معلمان گرفته شده است، سخت گیری هایی انجام شده از جمله اینکه 10 تا 15 سال برای جابجایی و نقل و انتقال ها زمان گذاشته شده که عملا به نفع آموزش و پرورش نیست و این باید جزو اختیاراتی باشد که به استان ها داده شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گلایه مندی های فرهنگیان از طریق کمیسیون آموزش به وزیر منتقل شد، گفت: همچنین پیشنهاد داده شده این اختیار به استان ها داده شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین لحاظ شده در جابجایی فرهنگیان به نفع آموزش وپرورش نیست

قوانین لحاظ شده در جابجایی فرهنگیان به نفع آموزش وپرورش نیست