مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-04-27سياسي

رسیدگی به جاده گردشگری ارجستان اولویت اداره راه و شهرسازی باشد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به جاده ارجستان و تکمیل پروژه سرعین به آلوارس در اولویت برنامه کاری راه و شهرسازی قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی رسیدگی به جاده ارجستان و تکمیل پروژه سرعین به آلوارس را در برنامه کاری خود قرار دهد.

وی با بیان این مطلب که شهرستان سرعین با داشتن چشمه های بهشتی و این همه مواهب خدادادی ویترین گردشگری استان اردبیل است، افزود: بایستی مدیران برای زمستان سرعین طرح ویژه ای داشته باشند و مسئولان نیز در حد توان خود برای رفع مشکلات پیش رو در خصوص موارد مطروحه بخصوص موانع گردشگری و سایر موارد آن کوشا باشند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور سرعین و گنجایش نام این دانشگاه در دفترچه پذیرش دانشجو نیز از معاون وزیر محترم علوم پیگیری خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: مقرر شده کمیسیون اقتصادی مجلس و سه وزیر از جمله گردشگری، اقتصادی، صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی بعد از ماه مبارک رمضان به اردبیل سفر کرده تا به مشکلات استان از نزدیک رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به جاده گردشگری ارجستان اولویت اداره راه و شهرسازی باشد

رسیدگی به جاده گردشگری ارجستان اولویت اداره راه و شهرسازی باشد